lipca 24, 2020

I tak się zaczyna

Nie jestem pewna czy pisanie pierwszych wpisów nie wyszło już z mody, ale ja zawsze miałam do nich sentyment.

Tak więc, witam cię drogi czytelniku na moim nowym blogu. Mam na imię Klaudia i cieszę się, że mam tą platformę do wyrażania swoich myśli i pomysłów :)


TO O CO TU CHODZI?

Przeczytałam dużo artykułów na temat początków z blogiem (Andrzej Tucholski naprawdę mi pomógł) bo nie wiedziałam, jak zacząć. Wiedziałam o czym chciałabym pisać ogólnie, ale oprócz tego byłam zagubiona. Czułam się, jakbym błądziła we mgle.

Zdałam sobie sprawę, że w każdym wieku, a szczególnie moim (mam 22 lata), wywiera się dużą presją na samodoskonalenie się i wybieranie swojej ścieżki życiowej. O tym będę pisać. Stworzyłam tego bloga dla osób takich jak ja: chcących się rozwijać, wybrać właściwy kierunek, odnaleźć siebie i nielubiących marnować swojego czasu. Więc jeśli chociaż jedna z tych fraz do ciebie przemawia to mam nadzieje, że pozostaniesz ze mną na dłużej.

Zdecydowałam, że nie chce, aby mój blog ograniczył się do jednego tematu, więc nie będę pisać tylko o rozwoju. Mam nadzieje wprowadzić do bloga trochę więcej mojej osoby, moich zainteresowań i przemyśleń.

Reasumując, nie będzie to blog czysto rozwojowy ani lifestylowy. Będzie się rozwijał z czasem, tak jak ja. Mam na niego dużo pomysłów, więc mam nadzieje, że pozostaniecie, aby zobaczyć jak to wszystko wyjdzie w praniu. :)


MOC JEST ZE MNĄ

Nowy blog niesie za sobą nowe możliwości i pomysły. Chcę, aby było to wyjątkowe miejsce, tak więc wpadłam na kilka pomysłów. Jednym z nich jest TYGODNIOWA MAŁA CZARNA - zbiór zdjęć z mojego tygodnia + ciekawych artykułów które przeczytałam. Będzie pojawiać się co niedziele. Oprócz tego będzie kilka klasyków, jak ulubieńcy miesiąca.

Kolejnym pomysłem są ‘serie’. Już w planach mam trzy (serie wakacyjna  organizacyjną i back to school). Nowe posty pojawiać się będą 3 razy w tygodniu (wtorek, piątek i w niedziele), ale pewnie będę potrzebowała trochę czasu, aby się rozkręcić.

Pragnę, aby każdy na blogu poczuł się komfortowo, więc zapraszam do komentowania i dyskusji. Zachęcam także do zapisywania się do newslettera, aby nie przegapić nowych wpisów.


Ps Jak widać jeszcze nie wszystko na stronie jest gotowe. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak udoskonalić bloga, to zapraszam do przedstawienia go w komentarzach lub poprzez formularz kontaktowy!

Znajdziecie mnie także na InstagramiePinterestcieLubimy Czytać i na Bloglovinie!

2 komentarze:

  1. Uzbrajam sie w cierpliwość i czekam na ciag dalszy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąg dalszy już niedługo, chociaż klika postów już jest :)

      Usuń

Copyright © Klaudia Ver , Blogger