lipca 31, 2020

Seria wakacyjna - moje plany na wakacje 2020

Photo by Sebastien Gabriel on Unsplash

Jeszcze przed wakacjami ustaliłam, że spędzę ten czas inaczej niż zwykle. A jak to zwykle ze mną bywa, zaczęłam od zrobienia listy. W tym wpisie postanowiłam podzielić się z wami moimi planami, głównie po to, aby podsunąć komuś jakiś ciekawy pomysł.

Jak pisałam w poprzednim wpisie z serii, czasy się zmieniły i niestety musimy się dostosować. Ale to nie oznacza, że mamy leniuchować. Wakacje to niesamowita okazja to spełnienia tych celów, które zawsze mamy w głowie, ale nigdy nic z nimi nie robimy. Zapraszam do lektury!


ZAŁOŻYĆ BLOGA

No bo czemu nie? Zawsze mnie do tego ciągnęło, więc postanowiłam spróbować i się nie poddawać. Blog jest głównie dla mnie. Mobilizuje mnie do działania, uczenia się i researchingu, bo nie chce pisać o czymś o czym nic nie wiem. I oczywiście fajnie jest poznać nowe osoby i ich pomysły. Jeżeli z blogiem pójdzie tak jak zamierzam (co głownie oznacza nie poddawanie się i pisanie fajnych tekstów) mam zamiar jeszcze w niedalekiej przyszłości założyć podcast z przyjaciółką. Kto wie, może jeszcze w te wakacje.


ODNOWIĆ ZNAJOMOŚĆ

Bo warto, zawsze warto. Pamiętacie swoją przyjaciółkę z podstawówki? Może fajnie by było do niej napisać? Sprawdzić jak się sprawy mają. Ja zamierzam spróbować z moją byłą przyjaciółką sprzed kliku lat. Rozleciał nam się kontakt, bo poszłyśmy na inne studia.

Jeżeli tez chcielibyście odnowić jakąś znajomość, ale jesteście niepewni i boicie się odrzucenia - ja też tak myślałam, jednak zdałam sobie sprawę, że najgorszą rzeczą, która może się wydarzyć to fakt, że tego kontaktu nie odnowie, czyli będzie dokładnie tak jak jest w tym momencie.


PRZETRWAĆ JOGĘ

Strasznie jej nie lubię, ale ma tyle dobrego w sobie, że zacisnę zęby i może w końcu się uda. Niedawno obejrzałam filmik Pauliny Lis na YTktóra z taką pasją opowiada o tym co dała jej joga, że musiałam dać tej dyscyplinie kolejną szansę.


PRZECZYTAĆ PRZYNAJMNIEJ 6 KSIĄŻEK

Niestety nie udało mi się jeszcze przeczytać ani jednaj, jednak mam jeszcze dwa miesiące, więc powinnam brać się do roboty.


NAPISAĆ NOWE OPOWIADANIE (ALBO DOKOŃCZYĆ STARE)

Pewnie tego nie wiecie, ale lubię pisać. Miałam kilka blogów z opowiadaniami, ale zawsze kończyłam na kilku rozdziałach, bo nie miałam samozaparcia. Efekt? Mnóstwo niedokończonych historii. W końcu przydałoby się jakąś skończyć.


ZORGANIZOWAĆ SIĘ W NOWEJ RZECZYWISTOŚCI

Niestety z tego co mówią naukowcy, świat nigdy nie będzie już taki jaki był przed 4 miesiącami. Co oznacza, że moje priorytety a także styl życia musi się dostosować. Staram się planować w stronę kariery, którą mogę wykonywać z domu lub z biura, w zależności od mich potrzeb. Przystosowuję się na nauki online, tak aby ten rok akademicki poszedł płynniej i z mniejszą ilością stresu. Moje cele na ten rok uległy zmianie, priorytetem stała się rodzinna i zdrowie. A o zdrowiu mówiąc, staram się zrobić wszystko, aby mieć zdrowie pod kontrolą - także to psychiczne.


ROZWINĄĆ JĘZYK OBCY

A mianowicie włoski. Uczyłam się go przez 3 lata w liceum, jednak później straciłam z nim kontakt i opuściłam się w moim poziomie. Język nieużywany zanika, jak to mówią. Dlatego mam zamiar poświęcić 4 godziny tygodniowo na naukę.


ZROBIĆ REMANENT SZAFY

Moja sylwetka w ostatnich czasach się zmieniła (na lepsze) a także mój styl. Co za tym idzie wiele ubrań w szafie już nie pasuje. Dodajmy do tego także fakt, że nie potrzebuje już tak dużo eleganckich ubrań, bo i tak siedzę w domu i wychodzi ogromna potrzeba ogarnięcia szafy. Zaczynam dziś. W planach mam zrobić listę tego co już mam i co potrzebuję, co powinnam oddać, co przerobić u krawcowej a co na nic się już nie nadaję. Życzcie mi powodzenia.


ZAPISAĆ SIĘ NA JAZDĘ KONNĄ

Kocham konie od dawna. Jako dziecko jeździłam bardzo często, ale gdy wyprowadziliśmy się do miejsca, gdzie do stadniny było daleko ta pasja zniknęła. Na szczęście od niedawna mieszkam obok stadniny koni i mogę powrócić do mojego ukochanego zajęcia.


PLANY ZAWODOWE/AKADEMICKIE

  • Przygotuję się do pisania pracy magisterskiej - to mój ostatni rok, promotora mam już wybranego jednak nadal nie mam tematu mojej pracy. Pora na reserching, czytanie artykułów naukowych i spisywanie pomysłów. Może uda się też coś napisać.
  • Chce znaleźć kolejny kierunek dla siebie - pomysł na podyplomówkę już mam, ale nie mam zamiaru poprzestać na tym. Uwielbiam studiować, nawet kiedy mój kierunek nie zawsze mi pasuje. Dlatego nie chce jeszcze rezygnować z nauki.
  • Rozwinąć umiejętność, która sprawi, że będę atrakcyjniejszą kandydatką na rynku pracy.


Jak widać mam całkiem sporo tych planów, ale przede mną jeszcze dwa miesiące wakacji więc może uda się wszystko odhaczyć. A jakie są wasze plany i cele?

Znajdziecie mnie także na InstagramiePinterestcieLubimy Czytać i na Bloglovinie!

4 komentarze:

  1. Moje wakacyjne plany są takie, aby wykorzystać jak najlepiej ten czas wolny :D
    Staram się zwiedzać dotąd nieznane mi okolice z mojej miejscowości :D
    Remanent szafy mam już za sobą :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze mam jeden plan na wakacje- spędzić je tak by nie żałować we wrześniu, że zmarnowałam ten czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia we wszystkim!
    Można było gdzieś przeczytać Twoje opowiadania? Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My w te wakacje bardzo dużo jeździmy na rowerze. Zwiedzamy w ten sposób okolice i poznajemy coraz to nowe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Klaudia Ver , Blogger